Kuzlar doğum yapalı 4 ay 10 gün oldu iki aydır adet oluyorum geçen ay adetim 4 5 gün gecikti 25 aralıkta oldum 5 6 gün sürdü sonra geçti bugün sabah lekelenme tarzında bir pedi doldurmayacak şekilde affedersiniz kan geldi şuana kadar birsey yok hala bu durum normal mi yoksa 1 ayda iki defa mı adet öpmüş olacağım..bunu eşime söylediğim anda aklına hamilelik getirdi ne alaka ise 🙄🙄 yani korkulacak birsey değil dimi 6 gün önce adetim bitti şimdi bugün sabah leke tarzında vardı..