Sametbebek Bugun dokuz aylık rutine götürdüm kan alınacakti doktora B12 baktirmak istiyorum dedi et filan yiyorsa gerek yok dedi ısrarla istiyorum dedim iyi tamam aldırın dedi iyiki ısrar etmişim kızımın düşük çıktı bnde yarın bnde kan vericem takviye kullanicam bnde olmadığı için bebekte de hiç olmamış sprey verdi nörolojik gelişimi etkiler dedi yürüme emekleme konuşma ayakalrini basma vs iyiki ısrar edip baktırdım B12 mutlaka baktırın aevgiler