Alpbebek2 yapı olarak minyon olabilir eşin veya sen minyonsaniz bize öyle diyorlar vitaminleri iyiyse sıkıntı yok diyorlar. Benimki de 1 yaşında 8kiloydu daha 3 gün önce tekrar götürdüm doktora büyümüyor diye vitaminleri iyi bişey olmaz dedi gönderdi bende çok takıyorum bide istahsiz bir bebek benim kız zorla yediriyorum