edaeliz benim büyük kızım böyleydi. Günde 15 kıyafet değiştiriyordum. Emdikten 1 saat sonra yatırsam da, 2 saat sonra yatırsam da kusardı. Anakucağına koyardım biraz daha dik diye kusardu. Reflü yatağı fln hiç bi işe yaramaz, tam uykuya dalar bida kusar uyanırdı. İnsan gerçekten yıpranıyor. Sonra çocuk haliyle kucağa alıştı. Benim kızımın kusmaları 7 aydan sonra azaldı. Kilo alımıda 3,5 aydan sonra düzeldi. İlk 1 ay doğum kilosunu anca yakaladık. 2. Aydan sonrada hep alt sınırın biraz altında kilo aldı. Ama şimdi de diyorum ki çocuk büyüdü mü büyüdü, o zaman o kadar stres yaptım üzüldüm, çocuğuma yansıdı o üzgünlüğüm gerginliğim. Hiç gerek yokmuş. Kusarsa kussun, sağlık sorunu yoksa, mutluysa dert etmeye gerek yokmuş. Birde ben şunu farkettim, tabii baya geç farkettim🙁ben tahin yediğimde kusuyordu. Tahini kesince kusmalar baya azaldı. Belki sizde de spesifik bir gıda kaynaklıdır. Ama kendinizi üzmeyin elbet geçecek. Bir de önlük kullanın. Kıyafet değiştirmektense önlük değiştirmek daha kolay oluyor☺️