Geceden beri helak etti kendisini ne yaptıysam uyumuyor emzirdim gazını da cıkardı kakasını da yapıyor anlamadım neden böyle yaptıgını sürekli bi aglama modunda.. dün sütümü sagıp verdim ilk defa biberonla bugün de memeyle bi savaş halindeydi o yüzden mi bu huysuzluğu acaba :(( cıldırmak üzereyim..