Zeynepyaren Artık emzirmektwn nefret eder oldum sütten kessem biraz rahatlarım diyorum bebeğim 20 aylık iki dk benden ayrılmıyor sürekli süt istyor birde nasıl sütten kesebilrim
Mom4565 Zeynepyaren biz 4 aylıkken bıraktık gece beslenmesini. Kararlı olup emzirmiyceksiniz 20 aylık memede uyuması sağlıklı değil ki tok olsa da emer emdikçe rahatsız olur. Hem sağlıklı uyku uyuyamaz.
Mom4565 Zeynepyaren Ay kizimin adı Zeynep ❤️ tabiki özelden yazabilirsin istersen sormak istediklerini😊