Kızlar ek gıdaya geçmemize 3 hafta var. Merak ettiklerim var tuz,şeker, salça 1 yaş öncesi kullanmayın deniyor şekeri anladım pekmezle vs tatlandırmak gerekenler tatlandırılır da ya bu bebişler tuzsuz salçasız nasıl yiyorlar şimdi et zamanı gelince o eti tuzsuz nasıl yiyorlar mesela ya da salça girmesi gereken durumlarda nasıl oluyor kendi yemeklerimizden vermemiz gerekiyor sadece merak ediyorum sizler bu süreçte naptınız birde 1 yaşına kadar bu şekilde diyelim ki yaptık 1 yaşından sonra salça, tuz vs hayatına girdiğinde garipsediler mi biraz sürecinizi anlatır mısınız? 3 gün kuralıyla gitmeyi düşünüyorum