Arkadaşlar merhaba, aslında bu durum yeni başladı o yüzden size danışmak istedim..
emmeye başladıktan 6-7 dk sonra gaz sancısı gelip öğürme hissiyle başlayan bi kusma sorunumuz var. Öyle fışkırtarak kusmuyor ama yine de kusuyor, arkadaşım emzirmelerde ara ver bi gazını çıkart sonra emzirmeye devam et dedi bunu uygulamaya başladım ama bu sefer de gazını çıkarırken kusmaya başladı. Doktora anlatmaya çalıştım ama net söyleyemedim mi anlamadım, sürekli fışkırtarak kusmuyorsa yediği fazla geliyordur normal dedi ama sizler de var mıdır bunu yaşayan?