Ortamda ki hava kuru olunca burnu tıkanıyor sumukleniyor çünkü. Benim bebegimde de 20. Gunden beri oluşuyor. Dogalgaz açık olduğu için ortam kuru ne yazık ki. Doktorumuz kontrollerde ciğerlerini de dinliyor. Her seferinde temiz olduğunu söylüyor. Bende serum fizyolojik ile aciyorum burnunu o yüzden emmesi nefes alması rahat sadece arada bir hirilti oluyor. Şimdilik normal gözüküyor