Kattyperryy 3bucuk aylık üstünu orttugumde örtüyü yüzüne çekiyor çırpınıyor sonra Allah korusun ya görmesem napicam kızlar kundak yapsam sıkılıyor acmaya çalışıyor uyku tulumu bilemedim nasıl olur öyle işte
Singlemom Kattyperryy uyku tulumu kullancaksanız sakın örtmeyin ne kadar ince olsa da nefes alamayablir çok küçük ev ısısına göre seçiceksiniz
Syyyy Kattyperryy uyku tulumunun nesi var bilinmeyecek Allah korusun ya bir şey olursa. Bence çok geç kalmayın tulum alın. Bebeğim doğduğundan beri tulum giydiriyorum kundak hiç yapmadım üstünü de örtmedim üşümüyor terlemiyor çok rahat. Doğru tuşum tercihi yaparsanız bir şey olmaz
isimsiz___ Kattyperryy ah benim de aynı sorunum var ellerini dışarı çıkarıp battaniyeyi de kenarlardan altına sokuyorum çekse de gelmiyor
MelekSubasi Kattyperryy Uyku tulumu alın 4 aylıktan beri kullanırım 3 yaşında. Rahat tulumunun nesine güvenmedin onu anlamadım.
444434 Kattyperryy eğer uyku tulumunuz yoksa battaniyeyi alt taraftan filketeyle tutturun derim. Tabi güvenli olduğundan emin olun yada dikin kenarlarından yatağıyla birleştirin. Ben öyle yapmıştım
josefsmom Kattyperryy benim oğlum da öyleydi 9 aylık hala öyle tıkanıyor boğuluyor gibi yapıyor ilk başlarda yüreğim ağzımdaydı hep uykusuz kaldığım çok oldu ama şimdi şimdi alıştı oda bende örtüler hep yüzünde emiyor ısırıyor çok seviyor örtüleri battaniyesini falan 🤷🏻♀️
Bebegimm1 Kattyperryy Uyku tulumu alinn ustunu ortmenize gerek kalmiyor ha kucukken yastik koyardim yanlarina elleriyle yuzune cekemezdi ustundekileri
Portakalinannesii Kattyperryy 5 aylık oğlum da sürekli battaniyeyi yüzüne doğru çeker kokusunda uyuyor hatta battaniyeyle yüzünü kapatmadan asla uyumuyor kundak yaptığım zamanlarda gözlerini kapatıyordum ordan alıştı sanırım bi sorun olacağını düşünmüyorum nefes rahat alabiliyor korkmayın
Tugcesilam Kattyperryy uyku tulumu en mantiklisi bnm kizimda o aylarda öleydi surekli.kontrol ediyordum uyku tulumuda almamistim nedense 🤣bende battaniyeyi iki kolunun altina koyuyordum cikaramiyordu
Badwolf Kattyperryy her doktorun dediği gibi 2 yaşına kadar örtü ortmuyoruz rahat edeceği bir uyku tulumu alıyoruz 🤗
Bsradskran Kattyperryy benim oğlumda yapıyor onu kollarını dışarda tutuyorum mecburen sırtını iyice kapatıyorum evet görmesek Allah korusun kötü bişe olabilir
DefnesMother Kattyperryy uyku tulumu en güvenlisi. Sizin bebişin aylarda daha üzerindeki birşeyi çekme refleksi olmuyor Allah korusun. Tog değerini evin ısısına göre seçtiğiniz zaman hiçbirşey olmaz. Çok paralar vermeye de gerek yok. Ben lcwaikiki sen almıştım denemek için gayet işimi görüyor 👍🏻 Evin ısısı 24 derece civarındaysa 1.6 tog var ideal oluyor waikikinin.
Syyyy Kattyperryy ben lcw den aldım 2.5 tog aldım evimiz 23-25 derece arası oluyor. İçine ince tay ve uzun kollu ince zıbın giydiriyorum sadece. Üstünü örtmüyorum. Kesinlikle. Üşümüyor da terlemiyor da. Odanın sıcaklığına göre kıyafet seçimi yaparsınız eviniz daha sıcaksa kısa kollunzıbın giydirebilirsiniz