Yenianne2426 Merhaba anneler 3 ay 12 günlük bebeğim var ve emziriyorum. Dün covid aşımın ilk dozunu oldum. Bugünde biraz huzursuzluk var gibi geliyor bebeğimde. Acaba aşı ona etki etmiş olabilir mi? Yaptıran, bu tarz şeyler yaşayan var mı?
sarmaliklahana Yenianne2426 benim bebeğim 3.5 aylık suan. 2 dozunda emzirirken oldum hemşire etkilemez demişti ben bişey farketmedim 🥴
isimsiz___ Yenianne2426 dün hastanede kocaman bi bilgilendirme yazısı asmışlardı emzirirken yada hamilelikte bebeği etkilemez diye
Muazselami Yenianne2426 merhabalar bende vuruldum emzirirken ama herhangi bi şikayet olmadı bebeğim de yani
Yenianne2426 isimsiz___ bende öyle biliyorum ama normale göre daha huysuz ve huzursuz olunca tedirgin oldum
Yenianne2426 Canss3535 anladım teşekkür ederm. Normal hastalık belirtileri yoksa sevindim inşallah bizde de olmaz
Alasad Yenianne2426 aşının etkisi olabileceği düşünüyorum çünkü en ufak bir ağrı kesici yada vitamin bile verirken emziriyorsanız kullanamazsınız die uyarıyorlar nasıl oluyurda bu aşı etkilemez diolar anlamıyorum herkeste farklılık gösterebilir bu durum tabiki ama 1 -2 güne düzelecektir eğer huysuzlanma devam ederse calpol verip rahatlatabilirsiniz bebeğinizi hayırlı akşamlar