Aniliko 4 ay 10 günlük bebeğim uykusu düzene girdiğinden beri gece uykusuna 10 dan önce gecemiyor. 10 da uyutmaya başladim şimdi anca oturabildim. Bana dinlenmeye vakit kalmıyor. Bu saati erkene cekebilmem icin tavsiyeleriniz neler ?
Damla29 Aniliko saat 10 cok iyi bir saat sabah cok erken kalkar 8de veya 9da uyursa bizim oğlan hep 10da uyudu 10 bucukta sabahta 9 9 bucuk 10 civarı kalkıyordu şimdi gece uyuması azaldı büyüdüğü için 8 9 gbi uyanıyor
Tugcesilam Aniliko suan atak donemindedir uykulari degisir ben atak bittikten sonra duzen olusturdum sabah 8′de uyanir uyanmasa bile ben uyandiririm ogle uykusuda en gec senin aylarindayken 6′da biterdi simdi buyudugu icin 13.5 aylik ogle uykusu en gec 5′te biter aksamda 9.30′da yatar
Aniliko Fatmaaa22 değişiyor.mesela bugün 5.bucuk da kalktı 7 buçuk da tekrar uyumak istedi. Yarım saat uyuyup kalktı
Fatmaaa22 Aniliko 7 buçukta uyursa tekrar çok geç uyur. Bizimki de ona alışmıştı 7 buçuk 8 gibi uyumak istiyordu 8 buçuk 9 gibi uyanıyordu gece 1 e kadar oturuyorduk. Sonra ben o düzeni bozdum. 7 buçuk 8 gibi uyutmadım oyaladım 9 civarı zaten kendi atıldı gitti sonra böyle alıştırdım
Aniliko Damla29 sabah en geç 8 de kalkıyor genelde 7 7 buçuk gibi uyaniyor . 10 da uyutmaya başlıyorum ama bu uyutma tam dalmasi vs saat 11 i buluyor
Fatmaaa22 Aniliko bizimki de ilk yaptığım gün öyle oldu sinirden delirdi ama bir şekilde oyaladım zıplattım gıdıkladım pencereden arabalara baktık vs
Aniliko Fatmaaa22 yarın deneyeyim o zaman ben de . 9 da uyutmaya başlamak bile benim için yeterli olur
Fatmaaa22 Aniliko her çocuk farklı tabiki ama ben bu yöntemle başardım yoksa gece 1-2 ye kadar oturuyordu
Aniliko Tugcesilam atak döneminde değilken de geç yatıyordu. Sanırım ben saatlerde yanlışlık yapıyorum
Aniliko Tugcesilam 7 buçuk kalkış. 1.5 saat sonra ilk uykusuna yatıyor. Ortalama 1.5 saat uyuyor. Diğer uykuları arasında 2 saat oluyor .ama hep ağlayarak uyutuyorum direniyor uykuya 7 buçuk da son uykusundan kalktı .9 da uykuya yatırdım ama 10 dakika uyuyup kalktı o bile yatış saatini etkiledi. Şimdi uyudu ne yapacağımı şaşırdım artık
Gozzzde1 Ben de bekleyeyim burada. Bizde 4 ay 10 günlüğüz akşam en geç 8-9 arası uykuya geçiriyorum. Gece milyon kez kalkıyoruz ama sabah tam kalkış 7-8 arası oluyor.
Tugcesilam Aniliko 3 uyku yapmasi.lazm bu ayda bebek aglamasida atak doneminden mumkün oldukca aksam saat 6′da en gec yani ogle.uykusu bitmis olmasi lazm gun icindede ogle.uykusu toplamda 4 saat falan olmasi lazm yada 5 saat
Aniliko Tugcesilam dün 5 buçuk da 3. Uykusundan uyandı. 2 saat bile dayanamiyor uykusuzlugu eee öyle olunca absürt bir saatte uyuyup kalktı yine gece uykusu gecikti