Merhaba anneler bebeğim ile gülüyorduk biraz da gıdıklıyordum anneannem bana çok güldürme iyi değil bebeğin aklı gider vesaire gibi şeyler söyledi ben de artık çocuk güldüğü zaman susturmaya çalışıyorum yani böyle birşeyin gerçeklik payı var mıdır insan ister istemez bir korkuyor yani