6 ay 1 haftalık bir oglum var. İlk zamanlarda falan bile mastit yasamadim tam olarak nasıl bişey bilmiyorum acikcasi ama bugun sol gogsumun her yerinde değil üst tarafınin bir kisminda sertlik oluştu. Dokununca aciyor. Uc tarafa doğru da icerde sanki kucuk iki boncuk var gibi. Bu mastit mi bu kadar zaman sonra olur mu. Gece cok sik uyanip emdi sabahta emdi sonra 4 saat kadar emmedi o gogsumu.