Kakssından mı geldi idrarından mı benim kızım rota virüsü olmuştu kakaından kan geldi doktora gittim beni sabaha kadar gözetim altında tuttular sabah ultrasona gönderdiler bağırsağında düğümlenme olmuş Allah’tan açılmış hemen sizin öyle bişey olcanı sanmıyorum çünkü o zaman durmazdı çok ağlardı ama tabi yarın baktırmakta fayda var