Hem gece her uyandığımda hem de gündüz onu yalnız bıraktığım kısa zaman dilimlerinde(lavabo ihtiyacı vs) aklımda sürekli bu var, o kaygıyla koşarak geliyor bebeğim uzun uyuduysa uyanıyor ve kontrol ediyorum. Bu sizde de var mi? Normal olan bu mu yoksa ben mi çok korkuyorum? Merak ettim şimdiden teşekkürler cevaplar icin 🌼😌