ada_21 yani aslında mantıklı olan bu, memeden ayrılınca sıkıntı yasamiyorsa hiç vermesin. Zaten 1 aylik, doğduğundan beri dayanabilmis demek ki. Biz verdik şimdi bıraktırma derdine gircez. Çocuk emzigi görünce seviniyor, uyku arkadaşı oldu onun keyif aldığı vazgecilmez bi nesne yani. kıyıp da bıraktırmak çok zor