Tinymom Elfylmzkk nasıl alıştırırsan öyle gider diyorlar gerçekten doğru ama ilk 3 ay nasıl isterse bebiş öyle yapın ben öyle yaptım her istediğin de meme verdim koynumda da uyuttum
Elfylmzkk Tinymom bende işte üç ayını bitirip toparlanmasını bekliorum şuan. Ve itiraf edeym kıyamıorum da 😁 🙈 bakalım gelecek aylarda bizi neler beklior😂
Elfylmzkk Tinymom ufacık boyu var turlu turlu huyu var atasozu kızım için çıkmış 😂 ufacık ama beniparmagında oynatıor dhdjjjd