Merhaba arkadaşlar . Başlığa ne yazacağımı bulamadım bir türlü . Bebeğim 10 gün sonra bir yaşında olacak . Mama kullananlar bilir 1 yaşından sonra 4 numaraya geçmek lazım. Benim elimde şuan 20 günlük falan 3 numara var. 3 numara bitene kadar versem bir şey olur mu ya da 1 yaşına girdiğinde direk 4 e mi geçmeliyim ?