Deletedmom636262 Deletedmom0099 enfeksiyon bişey demedi acilde bakıldı Boğaz’ları şişmiş dedi antibiyotik ve carbol dolven verdi Bitek ama hala aynı yarın başka ilaç alalım böyle olmayacak
Deletedmom0099 Deletedmom636262 e nabızdan kan tahlillerine bakabilirsiniz eğer crp değeri yüksekse enfeksiyon vardır. yani antibiyotik vermiş aslında ama hala düşmemesi de garip. allah şifa versin inşallah 🌸
Deletedmom0099 Deletedmom636262 aa nasıl kafasına göre antibiyotik veriyo! siz yarın hemen acile gidip bi kan tahlili verdirin mutlaka. eminim ki crp yüksek çıkıcak çünkü inatçı ateşi enfeksiyon yapıyor. ona göre bi tedavi uygulanır
Deletedmom636262 Deletedmom0099 bu 2 dir Amasya devlet hastanesi böyle yapıyor doktorlar ilgilenmiyor özel hastane yok acilden girdik zaten doğru düzgün bakmadı bile acilde 1 tane doktor var düşünün
Gmomboys Solguncicek1 ilaç dışında coraplarını limonsuyuyla ıslatmak okumustum ,annemler eskiden kolonya dökerlermiş çoraba.yani yeterli olur mu bilemedim ama
Deletedmom636262 Deletedmom0099 Sırayı görseniz ekmek kuyruğu öksürüyorlar çocuklar çıkmak için dk sn saydım
Deletedmom0099 Deletedmom636262 off küçük yerlerin de böyle sorunları oluyor işte. merkezde falan da mı özel yok?
bjkbb Solguncicek1 dönüşümlü şekilde dolven calpol verebilirsiniz 4 saat arayla bize doktorumuz böyle söylemişti. Hastanede ne dediler peki enfeksiyon falan varmiydi
bjkbb Solguncicek1 enfeksiyon ateşi inatçı oluyor. Bizimde başımıza gelmişti 3 gün ateşi düşmemişti hastanede yatmamiza rağmen. Rabbım şifasını versin evladınızın