MelinayAsel29 Basimin tepesine oyuncak firlatti kizim ve o zamandan beridir yani dun ogleden beridir basim dönüyor. Denge kaybi yasiyor gibiyim. Norolojiye sira bulamadim. Egitim arastirma hastanesindeki aile hekimligine sira alsam bakar mi acaba?
MelinayAsel29 Nazlinazli37 ama baktim genel cerrahlik bisey yok gibi basima atti oyuncagi sanki tansiyonum cikmis gibi bi tavan doncek gibi oldu aslinda
Esto24 Kulak burun boğaz da olabilir benimde başım dönüyordu çok fazla vertigo olabilir diye gittim çıkmadı biley çok artarsa nörolojiye gidicem
MelinayAsel29 Esto24 daha onceden olmustu bas donmesi dahiliyeye gitmistim oda karbonhidrar cok yuklendiyseniz olabilir demisti ve ekmek hamur isine abanmistim o zamanlar
Nazlinazli37 MelinayAsel29 norolojiden sıra bulamadım geç kalmamak için geldim dersen bekar. En azından ksn alır röntgen xejer