Hanımlar merhaba aklıma takılan bir durum var . Bebeğinizin üst damağı düz mü. Benim bebeğimin bir parmak kadar çukur gibi . Acaba herkesin öylemi . Memeyi iyi kavramaları için mi öyle . 5. Ay kontrolümüzde doktora soracağım ama merak ettim . Şuan 4,5 aylık