Barannm_ kuzum kiyamam ya viks sursen govus tahtasina sirtina topuklarina.
Ben cocuklarim oksurdugunde sueterleri ortaya cikaririm yatarken ozellikle giydirieim uyurken iyice uisinip terlesinler hastaligi atsinlar diye. Seninki kucukmus ama buyudugunde yaparsin bunu istersen. Oksurduklerinde icme suyuna karanfil atio kaynatiyorum ilikken su yerine onu veriyorum geniz akintisini yumusatip yok ediyor rahatliyor cocuklarim. Burun akintisi varsa burnunu yikamanizi tavsiye ederim nette videolari var bebeklerde burun yikama serum fizyolojik ile diye gorebilirsiniz.
Burun akintisi varsa genzine doldugu icin öksürüğü olabilir bende 2 ay oncesinde ogrendim bunu oksurugu gecmeyince dr a 3. Kez gittigimizde burnunu fizyolojik ile siringa alip burnunu bosaltin genzine aktikca oksurur demisti hakikatende oyle oluyormus