Caniminikisi nasıl kolik olarak geri dönecek acaba ya benim oğlum 38 günlük, 9 günlükken mamayı bıraktık o zamandan beri 1-1,5 saatte bir emmek istiyor, çok nadir 3 saati buluyor. Kolik olsaydı şimdiye kadar anlaşılırdı diyordum ama kolik sonradan da oluşabiliyor mu?