Merhaba anneler , kıyaslamak değil ama eğer ki bir sorun var ise önlem alabilmek adına soruyorum. Farkındayım bazı bebekler daha rahat emer yada uyur bazıları çok güler bazıları keyifsizdir. Sanırım bizimki de tembel. Yüz üstü biraz dursun başlar ağlamaya, döner ama yarım , uzanır istediğini alır ve hop yine aynı noktaya geri döner, kolunu alttan çeksin vs durumları yok. Hal böyle olunca bende biraz endişelenmeye başlamadım değil. Yerde yatsın da istemiyor peki nasıl ne zaman gelişecek :)