Herkese merhabalar Trendyol üzerinden e bebekten baby me marka biberon ve emzik temizleyici aldım. Daha öncede almıştım daha önceki aldıgım hem daha koyu kıvamlıydı hem de kokusu daha guzeldi. Şuanki gelen bildiğiniz su ve kokusu güzel değil acaba sıkıntı mı var üründe size de sormak istedim fotograf eklemeyi bilmiyorum o yuzden ekleyemedim ambalajı da farklı bu arada biberon üzerindeki. Ben daha önce bu ambalajı görmemiştim