98897667123 Kızım 9 aylık pazar gununden beri hasta 2 defa doktora gittik İlac kullanıyoruz buhar veriyorum ama 2 gundur 2 3 saate bir ateşi cıkıyor dişimi cıkıyor acaba dişleride iyice şişmiş
Wolverine 98897667123 diş çıkarken bagisikigi da düşüyor ve hastalık da eklenebiliyor. 2 günü geçen yüksek ateş olursa mutlaka doktora gidin enfeksiyon varsa o yükseltir antibiyotik gerekebilir. Geçmiş olsun
wangel Dişte cıkıyor olabilir salgına da yakalanmıstır herkes hasta. Bizde hava kullandık 1 hafta sonra düzeldi umarım sizinki de iyileşir gecmıs olsun
98897667123 wangel havayı nasıl verdiniz biz yarım ventolin ve fizyolojik serum sıkıyoruz icine oyle veriyoruz
98897667123 Wolverine sagolun antibiyotik kullanıyoruz doktorumuz dedi 5 gun kullanın gecmezse mutlaka gelin 3 gun oldu ama hala aynı gunde 2 3 defa ateşleniyor 2 saat once ateşi 39.2 olmuştu
98897667123 Wolverine malesef düşüremedik o gunden beridir hastanede yatıyoruz😔Kanda enfeskyon cıktı o yuzden günde 3 4 defa ateşi cıkıyormuş