Kızlar bugün araştırma yaptım biraz zayıflama için burayı herkes çok övmüş bir diyetisyen eşliğinde. Diyetisyen bir diyet programı veriyor ve buna ek olarak çayı kullanıyorsun. Sürekli de diyetisyenle iletişim halinde oluyormuşsun. Kullanan var mı? Etkisini gören?