Hanımlar merhaba. Oğlum 3,5 aylık ve yaklaşık 20 gündür belirgin bir şekilde gözlerde içe doğru bir kayma söz konusuydu. Ben fark ediyordum ama acaba yalancı şaşılık mı diyip geçiyordum. Çevrenin de hemen fark edişleri ve iki çocuk doktorunun da bir çocuk doktoruna görün demesi üzerine Aydın’da ve civarda ve Avrupa’da tanına bir profesörden randevu aldım. Bahar seyhan Özkan doktorumuz. Bilen duyan gidem varsa bilgilendirsin lütfen.
neyse gittik doktor baktı etti ölçtü tarttı güzel ilgilendi. Sonuç olarak iki gözde de ciddi bir kayma söz konusu özellikle sağda dedi. Ve sağ gözde 6,5 sol gözde 6 numara görme problemi var dedi. Hipermetropmuş.
görme bozukluğu olduğu için 3 ay gözlük kullanıcaz duruma göre bakıcaz dedi. Kayma düzelebilir bir ihtimal ve numara düşebilir. Eğer kayma görmeden kaynaklıysa dedi. Ama çok küçük nasıl olacak dedim bebekler çabuk uyum sağlar dedi. Kızlar gözlükçüye gittim ya kafasına uyan gözlük bile yok çok ağladım çok üzüldüm var mı aranızda bizim gibi olan ya da yakınından duyan bilen. Yarın tekrar gözlük bakıcaz. Bir de günde birer saat iki gözü de kapatmamız gerektiğini söyledi.
3 ay sonra tekrar çağırdı. Ne yapacağım ben kızlar. Doktor baya donanımlı araştırabilirsiniz. Ama insan işte yine de acaba diyor. Muayene ücreti de 900 TL.