Kızlar nefes almaya ihtiyacım var. Lütfen geçecek diyin. Çok yoruldum tek basıma 13 aylık oğlum kendim bakıyorum gurbetteyim. Ve hala sallanarak uyuyor geceleri çok kalkıyor 😣 ne yapayım bilmiyorum bunlar ne zaman deliksiz uyuyacak çok merak ediyorum su an 13 aylık kaç ayımız var daha rahatça uyumak için 😔😔😔😔😔😔😔