Emineg35 dr hiç bir jel veya osanit gibi topçukları önermedi, ben de kullanmadım. nadir de olsa calpol verdim ve zeytinyagıyla karıstırdıgım karanfil yagı ( 1 tatlı kasıgı zeytşnyagına 1 damla karanfil yagı) kullandım( 1 yas sonrasında cıkardıgı icin ilk dişini sorun olmamıstı siz doktora danısın) damaklarına masaj yaptım sürüp.
bol bol kemik ilikli jöleyi yogurtla karıstırıp vermiştim iştahı azaldıgı icin ve yogurt iyi gelmişti. Sarılmanız iyi geliyordur endişelenmeyin sürekli huyları değişiyor.