Mermaiddd Ben cift kişilik yatakta kendi arkama bir sürü yastık koydum oturur pozisyonda kafamın altına da bir yastık aldım, bebeği de emzirme yastıgına yatırdım, sagıma soluma yastıklardan bir alan yaptım. Eşimin uyanık oldugu ve ikimizi kontrol edeceği saatlerde bu sekilde bebeği emzirdim gazını cıkartıp koynumda uyuttum. Böylece ben de uyumus oldum. Gece uyurken de yanımdaki park yatagında yatırdım, kundak yapmadım ama yapsaydım daha iyi uyurdu siz deneyin mutlaka. Sizinle birlikte sürekli emmek istemesi hala cok normal aglamayınstres olmayın. Bebekle birlikte bazı seyleri yapmaya uyumlanmaya calısın.