Gizemu0109 bence bu iş cocugun mizacı ile alakalı ya. büyük kizim ilk cocuk evde xit çıkmazdı ama ses olsun olmasın uyur ikizlerim dogdu 2 ay once annem.babam.kizim evde hep ortam sesli ama sessizleşene kadar uyumuyorlar malesef sessiz ve karanlık olması gerekiyor uymaları için 😓 ve mümkün olmadığı için genellikle uyku uyumuyolar bu yüzden. kizimda sallamayıda tam uyku uyanıklık arasi sallamayi birakiyorum uyku ağır basıyor sallamayida bırakmış olunxa oyle oyle zamanla.birakti sallanmayi. genelde uykusu ağırlama kadar uyutmadim direnci kırılınca sallamaya başlıyorum 3 dk sallama sonu tam derin dalarken sallamyids bırakıyordm ve uyuyordu. daha sonraları da bahçeye yürümeye vs indirmeye başladım iyice yoruluyorum eve gelip üst değişip el yüz yıkarken yataga bırakıp yanına uzaniyordm o şekilde de sağlanması tamamen bıraktık 1 hafta xok yordum ve bu şekilde yaptım.