Ekinekin Sodya güneş falan geldiğinde ya da mızırdanmalar başlayınca çeviriyorum ama dediğim gibi zor oluyor dümdüz yol olursa bi şekilde gidiyor ama kaldırım falan olursa gerçekten zor