Selam kızlarcımmmm. Oğluşum büyüyor ve artık oto koltuğu alma zamanı geldi. Kraft ve joie modelleri arasında kaldım. Aslında besafe de begendıklerım var ama aşırı pahalı. Yanı alırken nelere dıkkat etmek lazım önerilerinizi beklıyorum. Ben 360 dönen modellere bakıyorum bu arada
Mesela 18 kg olanlar yetermı? Yoksa 36 kg ya kdr olanları mı almak daha iyi olur? HNgı marka daha iyi. Vs vs sımdıden tşkler :)