Annem benim için şehir değiştirecek istemem diyor ama 2000 vermeyi düşünüyorum. Zaten bakıcı olsa da o kadar gider, başkasına verirken veriyoruz anne olunca parayı kıskanmanın anlamı yok mantığındayım. Ki muhtemelen annem almayacak ben de o parayı gözden çıkardığım için okuyan kardeşlerime annem adına harçlık veririm olmazsa diye düşünüyorum