aysell44 4 ay geçen gündüz sürekli ağladı uyku yok. Uyuturken kundak yapın yeni doğan hemşiresi tavsiye etmişti 5. Aydayız halen kundakla uyuyor kundaktan önce kıvranmakta uyuyamıyordu. Bacaklarını ne kadar karnına çekerse o kadar karnı ağrırmış. Biz doktorumuzun tavsiyesiyle probiyotik kullanıyoruz maflor şase anne sütüne katıyorum çok faydasını gördük. Yaklaşık 1 ay dubhalac verdik doktor kontrolünde. Ama bunları tabiiki doktora danışın her bebeğe iyi gelmeyebilir. İlaç dışında uyarmanızı tavsiye ederim. Bir de çok zorlanıyorsa ağlaması hiç kesilmiyorsa bence doktorlar yapmalı ama siz de yapabilirsiniz serçe parmakla tuşe atma. Bu işlemler bağırsak tembelliğine yol açar çok sık asla yapılmamalı zor durumda kalırsanız yapabilirsiniz diye söylüyorum. Büyüyünce geçiyor ama mutlaka doktorla görüşün