Hanımlar minik adam 2 yaşını geçti ama memeyi bırakmak istemiyor. Anneyle bağı zedeler diye bir anda bırakamıyorum da. Geceleri çok sık uyanıyor ve memeye güvenip çok yemek yemiyor. 🙈 elbette emzirmek çok güzel, benim için de çok zor ama artık kendime ayırdığım vaktin hiç değilse geceleri uzamasını istiyorum. İlk hatam birlikte yatmakmış bugün tanıştığım bir anne söyledi. Eşim gitti gideli birlikte uyuyorduk. Bu sık uyanmasına neden olurmuş. 🙄 ne yapacağım, nasıl yapacağım bilmiyorum. Gece uykularını düzene sokma ve memeden ayırma konusunda fikirlerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler