5 ay 10 günlük bebem var. 2 gündür gece 2 gibi uyanıp 4′e kadar babildiyor beşiğinde ağlama falan yok. Normalde 3 günde 1 büyük tuvaletini yapardı bugün 4 kez yaptı dişten şüpheleniyorum ama diş etlerinde bı farklılık göremedim atak mı acaba diyorum . Yardımcı olabilecek varmı acaba