Htc12q canım çok şükür sağlıkla kucağına almışsın hayırlı olsun , öncelikle sakin ol herşey yoluna girecek biraz zaman sadece, her 2 saatte bir beslenmesi gerek uyuması çok normal sen altını aç ayaklariyla oyna uyandırmaya çalış ve karnı doysun, sütüm yok deme ilk günler çoğu annenin sütü olmuyor sen devamlı göğsünü bebeğine ver emmeye çalışsın o şekilde sütün gelir inşallah ve üzülme stres yapma bunlar çok etkiler senle bebeğini 🌸