6 ay 22 günlük bebeğim dişten dolayı çok huysuz bu aralar uykuyada direniyor. Normalde emerek uyur. uyumamak içim emmiyor kafayı çeviriyor ağlıyor nornalde de okadar memeye düşkündü ki 7/24 versem emer. Acaba dişten mi yapıyor , uyku gerilemesi mi meme reddi mi anlamadım bi türlü en önemlisi geçiçi bi süreç mi bilginiz varmı ?