Merhaba herkese,
Özellikle yurtdisi annelerini çekmek istiyorum konuya ama bilgisi, önerisi olan herkes buyursun tabi ki..
Kızım 20 aylik. Diş dönemlerini hep osanit ile atlatti. Çok rahattı şükür.
Simdi bir tanıdığım Almanyaya gidecek
Bir isteğin var mi diye sordu. Merak ettiğim sey su: osanit gibi homeopatik baska ilaç var mi yurtdisinda çok kullanilan? Grip için vs her şey için olabilir. Gideni bulmuşken isteyeyim diyorum.