Deletedmom002 Doktorumuzla görüştük 1 yaş aşısını 15 gün kadar geç yaptıracağız, sorun olmayacağını söyledi. Bu şekilde geç yaptıran var mı ? Geç yaptırmaktan kaynaklı herhangi bir problem yaşadınız mı ?
Janss Deletedmom002 Hastalık dönemlerinde de geç yaptırılıyor iyileşene kadar . Ben de 1yaş1haftalıkken yaptırdım . 🤗