Hanımlar merhaba size sormam gereken bir sorum var. Ben bursa merkezde oturuyorum ailelerimizde bursa merkeze yakın bir ilçede oturuyor. Çocuğum eylülde doğdu. Hiç bir yere çıkarmadım. Bu haftasonu götürmek istedik havalar iyiyken ama korkuyorum hasta olur mu diye yer yadırgar mı diye. Sizce napmalıyım cesaret etmişken