Defne-Bade yardımcı mı🥲🥲 yok canım on günden sonra yalnız baktım ben şu an 18 aylık olmak üzereler ve hâlâ yalnızım. Evet bazen zorlandım ama tek başıma olmanın avantajlarının da farkındayım. Ben en başından beri ikisini hep beraber doyurdum yıkadım yatırdım vs o yüzden iki bebeği tek çocuk gibi yaptım canım mesela birinin uykusu gelmişse diğeri de uyur biri aç mı diğeri tok olamaz hep böyle ikisi beraber yatıp kalkınca bana da zaman kalıyodu. Mesela biri erken uyandı diğerini de ben uyandırıyorum ki sonra yine beraber uyusunlar. Sana da tavsiyem bu canım sürekli beraber yatır kaldır doyur oyna ki sende rahat edesin ve dinlenmeye zamanın olsun