Efem123 Kizlar bebeğim 9 aylık olucak yarın en son 6 aylıkken gttik asi olmaya hemşire öğün bişey söylemedi 9 aylık aşısı varmı Asi kartında 9 aylık yok gözükmüyor
Melisbugi Efem123 var canım 12 gün önce oldu kızım 1 yaşta olacak olan kızamık aşısının bir dozunu 9 aya çekmiş sağlık bakanlığı
Ucancivciv Efem123 2 hafta önce hemşire kan almaya çağırdı bi dahaki aşısı 1. Yaşında dedi oğlum 9 ay 25 günlük
kuzey-21 Efem123 kızamık var ama çoğu kişi de 1 yaşında yapılmış. Bize hemşire 9 aylık aşı var dedi isteğe bağlı dedi ben yaptırdım. Sizde bi arayın sorun isterseniz hemşireyi
zeynepbalci Efem123 bize aşıyı belli bir gün açıyoruz Cuma dedi ona göre tarih yazmıştı arayıp sorabilirsiniz
Efem123 zeynepbalci evet ya tarih yazıli kağıt vermiş hatirlamyodum ben şimdi kağıdı buldum yarın değilmiş 13 ünde gidicem,🤗