Nesli06 babym22 kız mı bebeğiniz? Kız ise normal. Benim kızımda bikaç gün sürmüştü hatta kıpkırmızıydı.doktor normal dedi
Mervie babym22 benim bebğimde de olmuştu idrarında az beslendiğinden dolayı ilk günlerde görülen bişeymiş kum demişti doktor kristalleşiyomuş ilk hftadan sonra görülürse getirin demiştiler ilk günler için normal bişeymiş devam ederse götürülmeli
babym22 Mervie Sağol canım korktum ben de ama acaba göbekten mi geldi diye de düşündüm sonra hiç olmadı şükür ama takip ediyorum tabiki.. Ne yaptınız da düzeldi peki benim oğlum tek memei alıyor tekini almıyor :/ bu da az beslenmesine sebep oluyordur muhakkak
Mervie babym22 benim bebeğimde aynı şekilde tek meme ama bi kaç gün sonran olmadı bir daha sık sık emzirince şunan iki aylık
bayanlavanta Benim oğlumdada oldu bezden kaynaklı oluyo bazen acık pembe arastırın nette cıkar karsınıza zaten bezden dolayı oldugu