Hanımlar merhaba,
Şu sıralar Baby Turco bezi bayağı övmeye başladılar. Çevremde de birkaç kişi memnun kaldığını söyledi. Sosyal medya üzerinden de sık sık tanıtımı yapılıyor. Bi zamanlar Sleepy için nasıl yapıldıysa aynısı oluyor yani.😁
Sleepy deneyip hiç memnun kalmamıştım. Kızımda hiç rahat edememişti. Çok kalın bir bez, bedenleri bi tuhaf, bariyerleri acayip sıkıyor. Prima kullanıyor fakat bez fiyatları aldı başını gitti malum. 50 tane beze 156₺ verdim geçen gün. O da en uygun fiyattı bulabildiğim.
Baby turco deneyenler yorumlarınız nedir?
Külot bezi var mı hiç bakmadım açıkçası.
Emiciliği nasıl? Kalınlığı nasıl? Yumuşaklığı nasıl? Prima ile kıyas yapabilecek kullanıcılar varsa özellikle onların yorumlarını bilmek isterim. Teşekkür ederim.😊