EAS merhabalar. Hayırlı olsun öncelikle 😊
kendimi okuyorum zannettim spiral durumu hariç. Biz de korunuyorduk kızım 14 aylıkken kaza kurşunuyla hamile kaldım. Gecikme yaşadım doktora gidince 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim ve biz şok. Ve kesinlikle en az 4 sene ikinciyi düşünmüyorduk. Bizim planımız oluyor ama Allahın hakkımızda bir planı olduğunu çoğu zaman unutuyoruz. İlk öğrendiğimde ne yapıcam dedim ama sonra bu fikre kendimi alıştırıp rabbim sana güveniyorum, nasip ettiysen muhakkak vardır bir bildiğin dedim. Ve şöyle düşündüm; insanlar senelerce paralar döküyorlar bebek sahibi olabilmek için. Rabbim aratmadan verdi, nankörlük edemem. Her doğan bi şekilde büyüyor. İlk 2-3 sene belki zorlanacağız ama sonra arkadaş gibi büyüyecekler. Her duyan diyor ki en güzelini yapmışsın ikisi birlikte büyür sen ilerde rahat edersin. Rabbim sağlıkla mutlulukla kucağımıza alıp yavrularımızı büyütmeyi nasip etsin 🥰