Yica Pasannesi bir sonraki aşama o olacak önce memeyi kesmeyi planladım. Aşama aşama gitmeye karar verdim. Üzmek istemiyorum bebeğimi. Aslında normalde de yan yana yatıp piş pislayip uyuyoruz ama şu an memeye direnince müzik açıyorum mecbur
Pasannesi Yica inşallah diyelim😀🤩bende sizin gibi planlıyorum.önce meme sonra sallanma hadi hayırlısı😀
Nuraydmr Pasannesi bebeğim bu aya (5.ay) kadar gece beslenmiyordu bu ay adet çıkardı gece acıkıyor ya😂 böyle devam edecek zannetmiştim 😢
yaas511 Pasannesi beşikte sallıyorum uykusu geldiğinde beş dk içinde uyur hemen gündüz uykularımız hep harikaydı ama gece beslenme sıkıntı bizde . Üç saat sonra uyandı suan bi gelişme var vermedim bakalım